NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

ZANIM ZAMÓWIĘ …

1. Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia.

Koszt przesyłki zamówień o wartości 300 zł i większe:

  • KURIER DPD - 0 zł
  • KURIER GLS - 0 zł
  • POCZTA POLSKA - 0 zł
  • POBRANIE - 0 zł

Koszt przesyłki zamówień o wartości poniżej 300 zł:

  • KUIER DPD - 15 zł 
  • KURIER GLS - 15 zł                                                                                                            
  • POCZT POLSKA - 15 zł
  • POBRANIE - 20 zł
  •  
     

3. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

By bardzo szybko trafić do poszukiwanego produktu, można:

·         skorzystać z wyszukiwarki sklepowej (w prawym górnym rogu),

·         przeglądać menu główne i wybierać konkretne kategorie.



 

4. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia, rejestracja nie jest wymagana. Zostanie ono zrealizowane, jednak klient nie będzie mieć możliwości korzystania z wielu udogodnień, np. śledzenia statusu zamówienia, śledzenia lokalizacji przesyłki, przeglądania historii zakupów, uczestnictwa w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystania z rabatów dla stałych klientów.



 

5. Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Każde zamówienie standardowo opatrzone jest dowodem zakupu. Otrzymanie faktury VAT jest możliwe, pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji podczas składania zamówienia. Ważne jest również, by wypełnić wszystkie pola niezbędne do wystawienia faktury (w tym NIP firmowy). Dokument zostanie dołączony do przesyłki.


W TRAKCIE ZAKUPÓW


6. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Panitorbalska.pl prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.  

Ponieważ udało nam się wynegocjować najlepsze warunki cenowe z renomowaną firmą kurierską na polskim rynku, koszty przesyłki są niewielkie, a towar może zostać dostarczony już następnego dnia.
    

7.
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Bardzo często powodem problemów z logowaniem jest podanie błędnego loginu (adresu e-mail) albo hasła.  

By odzyskać hasło, należy kliknąć „przypomnij hasło”. Nowe losowo wygenerowane hasło zostanie przesłane na podany przy rejestracji adres e-mail.

Jeżeli nadal pojawiają się problemy z dostępem do profilu klienta, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

8. Anulowanie zamówienia

Przy potwierdzaniu złożonego zamówienia, klient ma prawo anulować zamówienie  Zamówienie potwierdzone zostanie niezwłocznie zrealizowane, dlatego należy dokładnie przeanalizować zakup przed jego finalizacją.

Anulowanie złożonego i potwierdzonego zamówienia jest możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach (sytuacje losowe). W takim przypadku należy skontaktować się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (sklep@panitorbalska.pl ) lub telefonicznie - pod numerem telefonu 536 019 908, podając imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Anulowanie zamówienia pod dokonaniu jego wysyłki nie jest możliwe.

 

9. Czy towary zamówione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Nie ma możliwości rozdzielenia poszczególnych pozycji zamówienia na dwóch różnych adresatów. Adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeśli chcesz, aby towar został wysłany do dwóch różnych osób, musisz złożyć dwa różne zamówienia.





W OCZEKIWANIU NA PRZESYŁKĘ



10. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia ("Przyjęte do realizacji", "Wysłane" itp.).
 

11. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Zgodnie z opcją gwarantowaną w umowie między sklepem panitorbalska.pl a firmą kurierską, w przypadku nieodebrania zamówienia, kurier ma obowiązek jeszcze raz wznowić dostawę pod wskazany adres. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  

 

12. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

 

13. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.  Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora. Jednak z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zwykle dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).


14. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?


Jeżeli przesyłka zostanie uszkodzona w czasie transportu i budzi wątpliwości, należy odmówić przyjęcie paczki. Dotyczy to np. sytuacji, gdy opakowanie jest uszkodzone. Po złożeniu odmowy, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu panitorbalska.pl i poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy produkt odesłać jak najszybciej lub zwrócić pełną kwotę za zamówiony towar.

Zwykle dokładne obejrzenie paczki możliwe jest po podpisaniu dokumentów przewozowych. Dlatego kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w procesie sprawdzania zawartości przesyłki. Warto jednak poprosić o taką możliwość, a jeśli się nie zgodzi - należy poinformować, że w razie składania reklamacji, będzie musiał przyjechać kolejny raz w celu sporządzenia protokołu szkody.

Po sporządzeniu protokołu przesyłka zostaje u adresata. Zapewniamy, że pomożemy w procesie odsyłania towaru oraz w dalszym załatwieniu sprawy.

15. Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłki nie otrzymałem?

W zależności od wybranej opcji dostawy, należy skontaktować się z właściwym ze względu na miejsce dostawy Urzędem Pocztowym lub z oddziałem firmy SIODEMKA odpowiednim ze względu na miejsce dostarczenia (http://www.siodemka.com/pl/centrum-obslugi-przesylek)

Możesz również sprawdzić status swojej przesyłki w firmie kurierskiej SIÓDEMKA on-line tutaj.

Czasami przesyłka jest dostarczana, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie i w oddziale firmie kurierskiej należy się skontaktować z nami sklep@panitorbalska.pl

Na szczęście zaginięcie przesyłki to bardzo rzadkie przypadki odnotowywane przez sklep panitorbalska.pl.

 

MAM ZAMÓWIONY PRODUKT I CO DALEJ?

 


16. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 10.00 – 17.00. W tym czasie możesz kontaktować się z naszymi pracownikami.

 

17. Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy dowód zakupu lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).

 

18. Czy mogę zwrócić torebkę?

Tak, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj

9.3/10


99% klientów poleca ten sklep
4200 opinii od 2012 roku