Wczytuję dane...
REKLAMACJE
Fromularz reklamacyjny
 
*pola obowiązkowe

Dwuletnia gwarancja

Jeśli Twój zakup doszedł do Ciebie z wadą fizyczną lub uszkodzenie nastąpiło w trakcie jego użytkowania, to pamiętaj, że wszystkie produkty w sklepie Pani Torblaska są objęte 2-letnią gwarancją.

Reklamacja w kilku krokach

Reklamacja produktu odbywa się w kilku prostych krokach:

 1. Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy.  Do paczki należy dołączyć swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Obowiązkowo prosimy także o zamieszczenie w przesyłce dowodu zakupu.

Adres do wysyłki:

GUSTO
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń
tel. 536-019-908

 2. Sklep Pani Torbalska ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej złożenia.

 3 Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie. W tym przypadku my pokrywamy koszt wysyłki do Ciebie.

 4. Jeśli wysłanie nowego produktu nie będzie możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek.

 5. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, towar będzie odesłany z powrotem do Ciebie na Twój koszt.

UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania, różnego rodzaju plamy oraz przebarwienia).

W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji:

tel. 536-019-908
email. sklep@panitorbalska.pl

4.9/5


99% klientów poleca ten sklep
Na podstawie
6 687 opinii
z ostatnich 12 miesięcy
35 165
Wszystkoch opinii