Jeśli Twój zakup doszedł do Ciebie z wadą fizyczną lub uszkodzenie nastąpiło w trakcie jego użytkowania, to pamiętaj, że wszystkie produkty w sklepie Pani Torblaska są objęte 2-letnią gwarancją.
Reklamacja produktu odbywa się w kilku prostych krokach:
1. Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Do paczki należy dołączyć swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Obowiązkowo prosimy także o zamieszczenie w przesyłce dowodu zakupu.
Adres do wysyłki:
GUSTO
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 87E
87-100 Toruń
tel. 536-019-908
2. Sklep Pani Torbalska ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej złożenia.
3 Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie. W tym przypadku my pokrywamy koszt wysyłki do Ciebie.
4. Jeśli wysłanie nowego produktu nie będzie możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek.
5. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, towar będzie odesłany z powrotem do Ciebie na Twój koszt.
UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania, różnego rodzaju plamy oraz przebarwienia).
W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji:
tel. 536-019-908
email. sklep@panitorbalska.pl