Ile mam czasu na zwrot/wymianę produktu?
Od momentu otrzymania paczki masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu lub wymiany produktu oraz 100 dni na wysłanie paczki do naszego magazynu.
Kto pokrywa koszt wysyłki zwrotu/wymiany?
Zwroty – Klient pokrywa koszt wysyłki.
Wymiany – Klient pokrywa koszt wysyłki do naszego magazynu, a wymieniony towar wysyłamy do Klienta za darmo.
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu dołączamy do każdego zamówienia. Można go także pobrać, klikając w poniższe pole:
[ FORMULARZ ]
Na jaki adres mam wysłać paczkę?
Wszystkie zwroty i wymiany prosimy wysyłać na poniższy adres:
GUSTO
ul. Polna 146 B
87-100 Toruń
tel. 536-019-908
Po jakim czasie otrzymam zwrot środków na moje konto bankowe?
Zwrot środków pojawi się na Twoim koncie do 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Jak długo produkty kupione w sklepie są objęte gwarancją?
Produkty kupione w naszym sklepie są objęte dwuletnią gwarancją.
Na jaki adres mam wysłać reklamowany produkt?
GUSTO
ul. Polna 146 B
87-100 Toruń
tel. 536-019-908
Jakie dokumenty muszę dołączyć do paczki?
Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać tutaj.
Kto pokrywa koszt wysyłki?
Kosz wysyłki do Sklepu z uszkodzonym towarem pokrywa Klient. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wówczas my wysyłamy nowy lub naprawiony produkt do Klienta na koszt firmy. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, wysyłamy towar z powrotem na koszt Klienta.
Jak długo będę czekać na rozpatrzenie decyzji?
Rozpatrzenie decyzji zajmuje do 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Co NIE podlega reklamacji?
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania, różnego rodzaju plamy oraz przebarwienia).
Jakie są metody dostawy?
W sklepie Pani Torbalska możesz skorzystać z różnych metod dostawy. Zobacz naszą ofertę i wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję.
W jakim terminie otrzymam zamówiony produkt?
Jeśli wybierzesz opcję zapłaty za pobraniem, zrealizujemy wysyłkę natychmiastowo. Przy płatnościach elektronicznych wysyłamy produkt od razu po zaksięgowaniu wpłaty, dzięki czemu Twoje zamówienie może być już u Ciebie w ciągu dwóch dni od momentu złożenia go. Jeśli jednak zależy Ci na otrzymaniu paczki następnego dnia, polecamy złożyć lub opłacić zamówienie do godziny 14-tej.
Jakie są dostępne metody płatności?
W sklepie Pani Torbalska możesz zapłacić za zamówienie na kilka różnych sposobów: za pobraniem, przelew tradycyjny na konto, płatność przez serwisy. Tutaj znajdziesz szczegóły dostępnych metod płatności: [klik]
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Łączny czas na opłacenie zamówienia to 7 dni roboczych. Jeśli nie zostanie ono opłacone, to po 4 dniach wyślemy na Twój adres mailowy wiadomość z przypomnieniem o dokonaniu płatności. Od momentu otrzymania maila Twoje zamówienie będzie aktywne przez kolejne 3 dni w celu sfinalizowania transakcji.
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze paczki?
Tak, firmy kurierskie, z którymi współpracujemy, przyjmują zarówno płatność w gotówce, jak i kartą.